به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «ملی شو ۳» رویدادی است که قرار است در آن خدمات تازه این بانک معرفی شود.
سامانه ۶۰ «رمـز یکبـار مصـرف ملـی کـارت»، بانــک آفیســر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ملـی فانـد، ملـی بـازار، ســکوک، ویــدئو بــام و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره های قبل ملی شو است.
بانک ملی ایران هر سال در رویداد «ملی شو» بعنوان پیشران نظام بانکی و با تکیه بر پشتوانه سابقه میراث ماندگار و هویت مردمی، تلاش می کند با پذیرش ریسک ورود به عرصه های جدید و حرکت بر لبه فناوری های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی، ربات ها و ... تجسمی از آینده بانکداری را به تصویر کشیده و خط شکن ورود به این عرصه ها باشد و راه را برای ورود سایر بانک ها هموار کند.
رمز دوم یکبار مصرف که در اولین «ملی شو» رونمایی شد، شاهدی بر این مدعاست؛ محصولی که دو سال بعد در نظام بانکی به یک الزام تبدیل شد.
بانک ملی ایران امسال در رویداد ملی شو ۳ نوید این را به مردم می دهد که درحوزه خدمات پرداخت با حرکت به سمت جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های دنیا آسایش بیشتر مشتریان را هدف قرار داده و محصولاتی را معرفی خواهد نمود که تجربه ای لذت بخش و منحصر به فرد از خدمات بانکی را در گروه های مختلف سنی دریافت کنند.